Poradnik pacjenta
Informacje ogólne
Poradnik pacjenta
Dorośli w gabinecie stomatologa
Wizyty kontrolne, mające określenie potrzeb leczniczych, nie bolą. Zawsze wtedy, gdy zachodzi potrzeba, stosujemy znieczulenie dla uzyskania pełnego komfortu pacjenta. Na pierwszą wizytę w gabinecie stomatologicznym prosimy zabrać ze sobą aktualne zdjęcie panoramiczne.
Poradnik pacjenta
Dzieci w gabinecie stomatologa
Dzieci przychodzą do gabinetu pod opieką rodzica – od jego nastawienia zależy również nastawienie dziecka, dlatego zachęcamy, by pozytywnie przedstawiać wizytę u stomatologa i nie tworzyć atmosfery stresu. Warto zapewnić dziecko, że sobie poradzi. Lepiej nie opowiadać, jak będzie, raczej odpowiadając na pytania malucha, zaspokoić jego ciekawość. Radzimy unikać zapewnień w stylu „nie będzie aż tak źle”. Rodziców prosimy o obecność w gabinecie, ale przy biurku. Obecność opiekuna daje dzieciom poczucie bezpieczeństwa i sprawia, że są bardziej zdyscyplinowane. Pomocne jest również motywowanie malucha w trakcie wizyty (np. „pochwalisz się w przedszkolu”, „będziesz bohaterem”).
Poradnik pacjenta
Wizyty w gabinecie stomatologicznym
Wiodącym sposobem kontaktu jest dla nas rozmowa telefoniczna, dlatego telefonicznie umawiamy i potwierdzamy wizyty bądź wszelkie zmiany z nimi związane. Prosimy o odbieranie połączeń bądź oddzwanianie.
Cenimy czas nasz i naszych pacjentów. Dlatego wyznaczając dogodne dla nich terminy wizyt, prosimy o punktualność. Pozwala nam to na przyjmowanie wszystkich pacjentów w wyznaczonych dla nich godzinach. O ewentualnych opóźnieniach, w miarę możliwości, informujemy telefonicznie z wyprzedzeniem. Jeżeli Państwa zabieg w trakcie rozpoczętej już procedury okazuje się być bardziej czasochłonny niż przypuszczaliśmy dokładamy wszelkich starań aby przeprowadzić go do końca z należytą dbałością. Czekających Pacjentów prosimy o cierpliwość i zapewniamy, że jeżeli znajdą się w podobnej sytuacji poświęcimy im tyle czasu ile będzie potrzebne.
Po zakończonej wizycie nierzadko prosimy o kontakt następnego dnia i poinformowanie nas o samopoczuciu. Jeśli po zabiegu pacjent nie jest przekonany, czy rekonwalescencja przebiega właściwie, niezwłocznie prosimy zadzwonić i podzielić się swoimi wątpliwościami.
Większość inwazyjnych zabiegów wymaga pisemnych zgód pacjenta. Jest to wymóg administracyjny – niezależny od ryzyka i rokowania, jakie niesie za sobą zabieg.
W wyjątkowych sytuacjach nie podejmujemy się leczenia. Wówczas staramy się wskazać pacjentowi inny ośrodek, w którym może uzyskać pomoc stomatologiczną.
Akceptujemy płatności kartą i gotówką zgodnie z cennikiem
Udowadniamy, że stomatolog to najlepszy przyjaciel zębów.
Umów wizytę swoją lub swojego dziecka. Zapobiegaj chorobom zębów i dziąseł. Zadzwoń, by zarezerwować pierwsze spotkanie!